Barbe Broue Pub — Bar in Ville Marie

We are glad to greet you!

Barbe Broue Pub

Bar at 69 Rue Sainte Anne, Ville-Marie, QC J9V 2B6, Canada, Ville Marie, Quebec, J9V 2B6 . Here you will find detailed information about Barbe Broue Pub: address, phone, fax, opening hours, customer reviews, photos, directions and more.

Opening hours

Office photos Barbe Broue Pub -->
  • Barbe Broue Pub satellite image

About Barbe Broue Pub

Barbe Broue Pub is a Canadian Bar based in Ville Marie, Quebec. Barbe Broue Pub is located at 69 Rue Sainte Anne, Ville-Marie, QC J9V 2B6, Canada,

Please contact Barbe Broue Pub using information below: Address, Phone number, Fax, Postal code, Website address, E-mail, Facebook. Find Barbe Broue Pub opening hours and driving directions or map. Find real customer reviews and ratings or write your own review.

Are you the owner?
You can make a change to the company:
Edit this page

Reviews of Barbe Broue Pub

• Christopher
    Added 2016.09.07
    Great beer
  • Samantha
    Added 2015.11.17
    Awesome beer
  • Justin
    Added 2015.06.21
    Belle place bonne ambiance mais surtout très bonne bière
  • Diego
    Added 2014.04.01
    Excellent broue pub où les styles de bières y sont très bien représentés! Côté menu, un petit peu plus de choix, genre produits locaux ou un choix de poissons seraient un atout mais le choix offert a su nous combler! Les enfants y sont les bienvenus et ont mêmes droits à une petite surprise à la fin du repas! Une belle terrasse extérieure (même si l'extérieur est plutôt sobre), un salon de dégustation confortable, une salle à mangé et même une table de "baby-foot" sera vous divertir dans Une ambiance chaleureuse et un service impeccable!
  • Ryan
    Added 2013.08.01
    Best place in town for beer. Nice burger too.
Leave your own review about the company:
To curtail
Please rate: